20 inspiratie foto’s voor mijn A-lijn jurk

Ik had  zin om even een snel blogpost-ding te maken met wat van mijn inspiratie erin. Ik moest twintig inspiratie foto’s van internet. Dus dat heb ik gezocht. Flink veel Flink mooie foto’s! word ik gelukkig van. Beneden zie je wat collages van mij eerste twintig inspiratie foto’s + mijn hoofd foto en een lied wat mij ook goed geïnspireerd heeft.

collage alijnjurk bovenaan

de929cdec8cee707a8f6dc5e1e94a816

Dit is mijn hoofd foto. Deze foto staat al enorm lang tussen mijn pinterest inspiratie. En nu kon ik er eindelijk wat mee doen. Deze foto is het belangrijkst voor het concept wat ik maak.

alijnjurk collage 1

Zoals je kunt zien is het nogal bossig. met zweverige jurkjes. maar ook een verschil tussen donker en licht. Dat is perobgeluk gegaan maar was uiteindelijk wel de bedoeling. fijn.

collage alijnjurk 2

De stenen in deze collage staan voor helende krachten. iets wat me nu al een half jaar heel erg interesseert en waar ik het leuk van vind om er dingen over op te zoeken en over te lezen. Ik vind de donkere kleuren in mijn collages echt heel mooi. En hoe het soms een contrast heeft met het zonlicht vind ik zo moooooi.

En dit is het lied wat echt prachtig vind. Dit is de titelsong van Vikings, een serie die ik wel in een zitting zou willen uitkijken. Maar dat gaat een beetje moeilijk. Ik vind dit lied zo mooi. Het gaat over het contrast tussen leven en dood. Of, het gaat over de dood, maar ook over de kinderen van de artiest. Die heel levendig zijn.

Nou dat was het eigenlijk. dit wilde ik even laten zien.

eindplaatje

Dit bericht werd geplaatst in inspiratie, portfolio. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

