Headers

Vier headers. Dat was het plan. Vier headers. wat een hele hoop werk en wat is photoshop enorm moeilijk. Duurt even voor je dat door hebt. Ik heb uiteindelijk ook nog meer dan vier gemaakt ook. de meesten lijken dan wel extreem veel op elkaar. Er is zelfs een header voor mijn headers. Wauw.

HEADERS-BLOESEM

Header 1:

midneight2

Header 1a en 1b:

midneight

midneight1

Header 2:

midneight-lightning

met deze was ik gelijk tevreden dus er zijn geen meerdere haha.

Header 3:

naampje

Header 3a en 3b:

naampje 2

naampje 3

Andere kleurtjes wow.

Header 4:

ROOSJES

Met deze had ik denk ik nog wel de meeste moeite. Wat een werk zeg, al die roosjes op de goede plek krijgen.

Hieruit blijkt dat ik roze een leuke kleur vind. En dat geef ik eerlijk toe. Ik vind roze een mooie kleur.

Dit bericht werd geplaatst in portfolio en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

