Beeldrijmen

Blijkbaar ben ik hier goed in, of dat werd me vertelt op de aanname dag. Daar moesten we een paar maken en de jongen die de workshop gaf was onder de indruk dat ze zo duidelijk waren. Een compliment waar ik op leef. Twee beeldrijmen van twee plaatjes en één van één plaatje. Hier heb ik ook wat meer van want blijkbaar is het best te doen als je eenmaal bezig bent. 

collagepoepiebeeldrijmenbeginding

Laat ik beginnen met beeldrijmen van twee plaatjes. Daarna komen die van één plaatje wel.

beeldrijm 1:

collagecell

 

Ik vind hierbij de kleur en de kleuroverloop heel belangrijk. Het ene is haute couture en het andere is een menselijke cel.

Beeldrijm 2:

collageshinywiny

 

Deze heeft hetzelfde. De kleur, de overloop, de structuur, en ik krijg er ook een beetje een zweverig gevoel van.

Beeldrijm 3:

collageroze

 

En natuurlijk begin ik weer over kleur. Kleuren zijn voor mij denk ik het makkelijkst voor mij om beeldrijmen in te zien. Patronen en structuren gaan mij nog niet zo goed af.

Beeldrijm 4:

a5f9844747ef509ad48349e2a1e92ebf

 

Patronen! jaja, toch eentje. Tegels! Dat is/was best wel een trend. Deze lijkt me zo duidelijk verder. Geen uitleg nodig.

Dan gaan we nu verder met de beeldrijmen uit één plaatje. Deze vind ik een hoop moeilijker om te vinden. Hier heb ik dan ook langer over gedaan.

Beeldrijm 5:

80fcaeb6122dcf375a15ca36f5d77fca

 

Moeilijk uit te leggen.  Het zit hem hier waarschijnlijk in het contrast. ik vind het mooi dat het zwart in het witte vak terug komt en het witte in het zwarte vak.

Beeldrijm 6:

96a5c6c434a147f7d2d919d09debaf5d

 

De laatste alweer. Deze is ook het contrast tussen zwart en wit. De patronen komen ook leuk terug. Dit hebben ze gewoon hartstikke mooi gedaan.

Dat was hem dan. Pff. Nu ben ik moe.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, inspiratie, portfolio en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

