een klein beetje

De opdracht was plaats vijf plaatjes van jou inspiratie. Ik vind zelf inspiratie vinden extreem moeilijk. Dus hier ben ik ook enorm lang mee bezig geweest. MAAR nu heb ik het zover, ik kan wat uploaden: hier gaan we.

original_20279inspiratie

tumblr_n02zvsI01H1rik80yo1_500

Oké, ik moet toegeven, dit is een vrij raar plaatje om mee te beginnen. Maar het menselijk lichaam is zo prachtig voor mij, kleur, geur, gevoel. Alles is er prachtig aan. Je kan er zoveel mee, en bijna al hem mens-gemaakte is afgestemd op de mens. dat vind ik echt heel gaaf. (en wie houdt er nou niet van glitter?)

e9748fedf5615f3ff21b50521959a556

Dit zijn rozen en anemonen. Ik hou van bloemen. Ooit ben ik een keer verliefd geworden op deze twee. De kleuren gaan zo goed samen en ik wil er gewoon iets mee doen. M’n handen beginnen al te kriebelen.

original_20279

Amethyst, geloof ik. Edelstenen en de manier waarop ze groeien zijn gewoon prachtig. Ze glimmen en glinsteren en toch zijn ze hard. Ze zijn per stuk uniek. Ik hou er wel van.

ceeee6d4799ffdbd39b3d11e73ed5499

Kant, ik vind kant zo leuk. Kant kan van alles zijn. Schattig, stoer, mysterieus, sexy, lief. Echt alles! Het lijkt me zo leuk om met kant te werken. het ziet er zo mooi uit en je hebt wel duizenden verschillende soorten. Ik. Wil. Er. Iets. Mee.

tumblr_n3ogg0ir5L1qdg1yho1_r1_500

Deze gaat minder om het plaatje en meer om de persoon. (alhoewel, de jurk is een inspiratie bron op zich.) LORDE. Haar uitstraling, hoe hard ze werkt, haar liedjes, haar teksten, haar verhaal. Ik kan werkelijk waar inspiratie vinden in alles van haar. Ze is een fantastisch persoon en ik hoop dat ze prachtige muziek blijft maken. Ik hoop het echt.

dat was het, bedankt voor het lezen.

Tot de volgende keer!

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, inspiratie, portfolio. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

